Graffitirens inden for 24 timer

Telefon: 70 10 75 76

Kontakt os i dag

Du er altid velkommen til at skrive til os for et uforpligtnede tilbud eller spørgsmål.

 
 
 
 
Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

Kvalitetssikring​

Kvalitetssikring er en stor vigtighed for RengøringsAgenterne. Derfor har vi udarbejdet et kvalitetsrapportskema, som vores inspektører udfylder når de kommer rundt til vores kunder.

Vi kommer ud og besøger jeres ejendom ca. 8-10 gange om året. Vi kommer naturligvis uanmeldt, så vores medarbejdere ikke ved hvor og hvornår vi kommer.

Ude på ejendommen tager vi nogle stikprøver af vores arbejde, og ser om kvaliteten er som den skal være, på trapperengøringen og om der er udført de månedlige aftørringer m.m.

Kontrollen sker af inspektøren, men kan også foregå sammen med varmemesteren eller en fra bestyrelsen.

Vi kigger på bl.a. om der er fejet grundigt, om trappen vasket ordentligt, om der er fjernet pletter og tyggegummi, om spindelvæv er fjernet, og om der er tørret balustre m.m. af, i henhold til arbejdsbeskrivelsen.

Rapporten udfyldes og evt. bemærkninger noteres inkl. kommentarer fra varmemesteren/bestyrelsen.

Endvidere gennemgår vi om kunder er tilfreds med rengøringen og med det team som kommer på ejendommen, samt tilfredsheden mellem kunden og RengøringsAgenterne. Vi værdsætter en tæt dialog med kunden.

Rapporten bliver udarbejdet i tre eksemplarer. En til kunden, en til RengøringsAgenterne, samt en til vores teamleder på ruten, deres sættes i deres kundemappe i firmaet.

En gang om ugen gennemgår vores afdelingsleder rapporterne med teamlederen, og vi kigger på hvor vi kan forbedre de ting der evt. måtte være.

Teamlederen søger så for de ting som evt. er blevet påtegnet bliver rettet op.

Derved holder vi altid vores kunder glade og tilfredse, gennem et godt samarbejde og god dialog.​

​Firmainformation

Fuglebækvej 1D, st., 2770 Kastrup   |   Telefon: 70 10 75 76  |   Send en e-mail  |   CVR: 32940447