Blog

Se alle

Kategorier

Overvej et service-abonnement på fjernelse af graffiti

RengøringsAgenterne har mange kunder rundt omkring i København og på Amager, som regelmæssigt rammes af graffiti. Det kan hurtigt gå hen at blive dyrt, hvis de hver eneste gang, de er ofre for graffiti, skal ringe til os og bestille fjernelse af graffiti.

 

Derfor fandt vi på en løsning til netop de kunder, som ofte oplever, at deres ejendom bliver malet til med graffiti: Et service-abonnement på fjernelse af graffiti. Men hvad er det, og hvorfor er det en god idé? Begge spørgsmål får du svar på i dette blogindlæg!

 

 

Hvad går vores service-abonnement ud på?

Som sagt fandt vi på vores abonnementsløsning som svar på, at nogle af vores kunder var ramt af graffiti meget oftere end andre. Kort fortalt går vores service-abonnement ud på, at kunden betaler et fast beløb om måneden for, at vores graffiti-team fjerner graffiti på ejendommen. Mængden af graffiti betyder ikke noget, og det gør størrelsen på de forskellige ’tags’ heller ikke – kunden betaler det samme, faste beløb hver måned, uanset om vi fjerner fem stykker graffiti eller 20.

 

Sagt på en anden måde, kan du forstå vores service-abonnement på fjernelse af graffiti som en form for ’forsikring’ af din ejendom. Du betaler et fast beløb til os hver måned, og der kan være tidspunkter, hvor du intet graffiti har. Men når graffitien pludselig rammer, vil du være glad for, at du ikke skal stå alene med det.

 

To forskellige abonnementer

Siden vi kom på idéen, har vi groft delt vores service-abonnement op i to forskellige løsninger – et større abonnement og et mindre.

  • Vores større abonnement koster fra 380,- om måneden og er alt inklusive. Med dette abonnement kommer vores graffiti-team på fast besøg hos kunden én gang om ugen og tjekker selv ejendommen for graffiti, så kunden ikke behøver at gøre det selv.
  • Vores mindre abonnement koster fra 79,- om måneden og er også alt inklusive med samme høje kvalitet. Men i modsætning til det større abonnement, skal kunden selv ringe og bestille tid hos os, når de finder graffiti på ejendommen – og man kan forvente op til ca. én uges ventetid, alt efter travlheden, før vi kommer ud.

Hvilket abonnement, der passer bedst, kommer meget an på kunden og hvilket vedligeholdelsesbudget, man har vedtaget.

 

Hvem får mest gavn af et service-abonnement?

Nu tænker du måske: ”Det lyder jo meget godt – men hvornår giver det mening for mig at tegne et service-abonnement, i stedet for bare at bestille fjernelse af graffiti som en én-gangs opgave?” Det er et godt spørgsmål, og det er et spørgsmål, vi får tit. Og heldigvis er svaret ret enkelt.

 

Vores service-abonnement betaler sig typisk allerede hjem, hvis du i gennemsnit oplever at være ramt af graffiti så lidt som to til tre gange om året. Vores erfaring er, at større boligforeninger – specielt i indre København – typisk rammes af graffiti relativt ofte, og vi vil derfor stort set altid anbefale at tegne et service-abonnement hos os, når de kontakter os. Simpelthen fordi det bedre kan betale sig for både dem.

 

Vil du høre mere?

Nu forstår du forhåbentlig, hvorfor det er en god idé at tegne et service-abonnement på fjernelse af graffiti hos os. Men hvis du er interesseret i at høre mere, eller har spørgsmål, vi ikke har besvaret i dette blogindlæg, så er du mere end velkommen til at kontakte os!